Klacht: Moederbord TV Lcd 47″ 47PFL7008K/12

op 13 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Drie jaar geleden kocht ik via de ING rentepuntenwinkel bovenstaande Philips TV. 1 1/2 jaar na aankoop, nog in volle garantietijd, raakte de TV defect en diende het moederbord vervangen te worden. Die reparatie werd kosteloos uitgevoerd door CE Repair. Nu weer 1 1/2 jaar later gebeurt me precies hetzelfde: weer is het moederbord defect. Echter nu moet ik voor die reparatie ruim € 170 betalen. Zowel Philips als CE Repair wijzen naar elkaar als ik ze om coulance vraag. Ze zullen volgens de kleine lettertjes wel in hun recht staan, maar ik ben mijn vertrouwen in mijn TV, in Philips en in CE Repair volledig kwijt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn probleem voor de normale levensduur van een TV toestel kosteloos wordt opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Silodam