Klacht: Moederbord S6 edge met 3.5 maand weer stuk.

op 17 januari 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik was best heel tevreden met de service die Dynafix leverde echter nu 3x het toestel aangeboden voor reparatie. Krijg moederbord welke voor 3,5 maand terug is vervangen en nu weer defect is niet vergoed. Kosten € 315 euro. Dit is geen garantie meer omdat de 90 dagen garantie op vernieuwde onderdelen is verlopen.
Ik vraag mij hardop af of er voor 3,5 maand terug wel een nieuw moederbord in is gekomen of was het een 2e hansje?? Een moederbord ( het hart van een toestel ) die zo snel stuk is en niet wordt vervangen onder garantie is wel heel zuur.
Na klacht bij Dynafix neergelegd te hebben een reactie van hen.
 Conclusie, kosten voor verzenden, kosten voor retour krijgen toestel, samen € 51,25 en blijf met een kapot toestel zitten.

Als de kosten vergoed worden of kosteloos nieuw moederbord in toestel. Toestel is vandaag naar mij geretourneerd.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

9 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

9 maanden geleden - RMA NR IRMADRPI15192657 Reparatie nr 7871214

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, Wanneer wij de reparatie openen zien we één eerdere reparatie in ons systeem staan. Deze is echter uitgevoerd in December 2016. Er is geen andere, eerdere reparatie terug te vinden in ons systeem. Graag vernemen wij van u wat het iRMA nummer is van de eerdere reparatie zodat wij de gegevens hiervan ook erbij kunnen pakken. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht M. Dijkman

8 maanden geleden - Onderstaand had ik verzonden via de knop doorsturen op de mail van klacht.nl. zag later dat dynafix een replay knop had en deze heb ik nu gebruikt. Goedemiddag   Mijn toestel is 3x bij U geweest   December 2016…. RMA 14313881 en met Imei nr 357460064364479 September 2017…. RMA 14922597 en met Imei nr 357460064364479 aangemeld en kreeg toen een terugkoppeling dat het Imei nr niet goed zou zijn en dat het 35921060114107 zou moeten zijn terwijl het toestel dezelfde is. Sterker nog… In december kreeg ik een brief met .. je toestel is terug en met daarop de uitgevoerde werkzaamheden en met daarop het Imei nr eidigend op 479. Brief van 04-September 2017.. Je toestel .. je toestel is terug en met daarop de uitgevoerde werkzaamheden ( Boardswap ) en met daarop het Imei nr eidigend op 479. Reparatie Januari 2018 opgestuurd en daar heb ik per abuis met het Imei nr 35921060114107 aangemeld terwijl dit 357460064364479 had moeten zijn maar dit is uitvoering per telefoon en per brief gecommuniceerd met uw medewerk (ster). Januari 2018…. RMA 15192657 met Imei nr 35921060114107   Het gaat altijd om hetzelfde toestel echter is er verwarring ontstaan over het Imei nr.   In afwachting van uw antwoord   Marcel Dijkman   Van: KLACHT.nl [mailto:noreply@klacht.nl] Verzonden: maandag 22 januari 2018 11:25 Aan: marcel.dijkman@home.nl Onderwerp: Nieuwe reactie           Dynafix heeft een reactie gegeven.             Reactie van Dynafix Geachte klant, Wanneer wij de reparatie openen zien we één eerdere reparatie in ons systeem staan. Deze is echter uitgevoerd in December 2016. Er is geen andere, eerdere reparatie terug te vinden in ons systeem. Graag vernemen wij van u wat het iRMA nummer is van de eerdere reparatie zodat wij de gegevens hiervan ook erbij kunnen pakken. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.     Reply to comment Werkt de button niet? Kopieer dan onderstaande link en plak deze in uw browser: https://www.klacht.nl/wp-login.php?alurl=true &alu=f11e9fee5a48b9c7eafa2841d0e75ac2 &alui=09f58bb1fa5f7ad214154b273a8d0306 &alue=721147ec8aace35d50bfb7762b9def73 &alr=https://www.klacht.nl/complainer-account/complaint-details/?post_id=677993#comment-form Met vriendelijke groet, Klacht.nl Door in te loggen op KLACHT.nl gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van Klachtenradar.nl B.V. De algemene voorwaarden kunt u hier downloaden : http://www.klacht.nl/algemene-voorwaarden/ Klik hier om u uit te schrijven voor alle emails Copyright © Klacht.nl 2018

Reactie van de melder van de klacht M. Dijkman

8 maanden geleden - Ik kreeg een melding dat mijn mail richting klacht.nl niet was overgekomen vandaar onderstaand nogmaals Goedemiddag   Mijn toestel is 3x bij U geweest   December 2016…. RMA 14313881 en met Imei nr 357460064364479 September 2017…. RMA 14922597 en met Imei nr 357460064364479 aangemeld en kreeg toen een terugkoppeling dat het Imei nr niet goed zou zijn en dat het 35921060114107 zou moeten zijn terwijl het toestel dezelfde is. Sterker nog… In december kreeg ik een brief met .. je toestel is terug en met daarop de uitgevoerde werkzaamheden en met daarop het Imei nr eidigend op 479. Brief van 04-September 2017.. Je toestel .. je toestel is terug en met daarop de uitgevoerde werkzaamheden ( Boardswap ) en met daarop het Imei nr eidigend op 479. Reparatie Januari 2018 opgestuurd en daar heb ik per abuis met het Imei nr 35921060114107 aangemeld terwijl dit 357460064364479 had moeten zijn maar dit is uitvoering per telefoon en per brief gecommuniceerd met uw medewerk (ster). Januari 2018…. RMA 15192657 met Imei nr 35921060114107   Het gaat altijd om hetzelfde toestel echter is er verwarring ontstaan over het Imei nr.   In afwachting van uw antwoord   Marcel Dijkman

Reactie van de melder van de klacht M. Dijkman

8 maanden geleden - Ik kreeg een melding dat mijn mail richting klacht.nl niet was overgekomen vandaar onderstaand nogmaals  Goedemiddag   Mijn toestel is 3x bij U geweest   December 2016…. RMA 14313881 en met Imei nr 357460064364479 September 2017…. RMA 14922597 en met Imei nr 357460064364479 aangemeld en kreeg toen een terugkoppeling dat het Imei nr niet goed zou zijn en dat het 35921060114107 zou moeten zijn terwijl het toestel dezelfde is. Sterker nog… In december kreeg ik een brief met .. je toestel is terug en met daarop de uitgevoerde werkzaamheden en met daarop het Imei nr eidigend op 479. Brief van 04-September 2017.. Je toestel .. je toestel is terug en met daarop de uitgevoerde werkzaamheden ( Boardswap ) en met daarop het Imei nr eidigend op 479. Reparatie Januari 2018 opgestuurd en daar heb ik per abuis met het Imei nr 35921060114107 aangemeld terwijl dit 357460064364479 had moeten zijn maar dit is uitvoering per telefoon en per brief gecommuniceerd met uw medewerk (ster). Januari 2018…. RMA 15192657 met Imei nr 35921060114107   Het gaat altijd om hetzelfde toestel echter is er verwarring ontstaan over het Imei nr.   In afwachting van uw antwoord   Marcel Dijkman

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, Bedankt voor het doorgeven van de eerdere reparatienummers. We zien dat de huidige reparatie meer dan 90 dagen na de eerdere reparatie is aangemeld. Dit betekend dat de repeat garantie welke wij bieden is verlopen. Wanneer de oorspronkelijke fabrieksgarantie vervolgens ook is verlopen krijgen wij de kosten voor een reparatie niet meer geclaimd en wordt er een prijsopgave opgemaakt. Uiteraard gebruiken wij bij reparatie altijd nieuwe onderdelen afkomstig van de fabrikant. Er is in deze situatie dan ook spijtig genoeg niets dat wij voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 14 februari 2018 om 09:40 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Dijkman