Klacht: moeder

op 18 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Jumbo,
Ik wil mijn ongenoegen uitspreken over hoe mijn moeder behandeld is bij de jumbo aan het P.a. de kokplein in Dordrecht. Mijn moeder is 81 en slecht ter been. Zij kwam bij de kassa met een kant en klaar maal tijd. De cassiere zei mevrouw deze mag ik niet verkopen want hij is over datum. U moet zelf een andere gaan halen. ??????? Dat is voor haar al een hele opgave om weer terug te lopen. Toen ze eindelijk weer bij de kassa kwam bleek ook die over datum te zijn. Mijn moeder zietooknuet meer zo goed en weetnuetdat zei opdat is moet letten. En weer kon ze terug. Nou Jumbo. Dit is niet zoals het in jullie 7 zekerheden staat. Vers is vers? Klantvriendelijkheid? Heb zelf heel wat
jaren bij diversen jumbo’s gewerkt maar dit spant toch echt wel de kroon.

Gewenste Oplossing:

Excuses voor deze behandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen van hamburg