Klacht: moedeloos

op 26 september 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Telkens weer werden er dossiers overgeheveld v menzis naar GGN. Al tig keer bij GGN aangegeven dat het een met het ander te maken heeft.Afspraken die GGn wil maken zijn net na te komen en niet op te brengen en veel te hoog. Wanneer ik problemen zie aankomen dan neem ik vooraf contact met ze op. Bij mijn weten kan er beter een regeling afgesproken die haalbaar. Lopende betaalregelingen worden aangepast, zonder inlichten. Betalingen worden met elkaar verrekend. De ellende wordt maar groter en groter. De afgelopen maanden had ik een regeling van € 150 pmnd, . Dit was zwaar maar op te brengen. Hiermee kon ik ook mijn reguliere premie voldoen waardoor er de schuldenlast niet hoger werd. De premie wilde ze echter verhogen naar € 300. Dus maar contact opgenomen dat dit niet haalbaar was. Ik wilde dit onderbouwen met een inkomen/uitgavenformulier. Helaas in eerste instantie geen reactie, vervolgens een reminder gestuurd. En toen kwam er een schrijven dat de regeling maar was vervallen. Ze waren het zat. Echter heb ik wel de € 300 betaald en dus voldaan aan mijn verplichtingen. De mevrouw aan de telefoon wilde echter van geen wijken weten. Een nwe regeling was niet meer mogelijk, alles werd doorgezet richting het gerechtelijke traject. Wij doen er echt alles aan, nemen contact op wanneer wij problemen verwachten, ik verstop mij niet. Inmiddels al € 8500 voldaan. Er is geen maand geweest dat er niet betaald is. Volgens mij heeft iedereen er baat bij dat er iets wordt afgesproken wat haalbaar is. Navraag bij opdrachtgever leerde ook dat zij het geen probleem vonden als er maar betaald werd. Onlangs kwam GGN ook met dossiers uit 2013 tm 2015. Deze hadden ze samengevoegd?? was het antwoord, geen idee wat ik met dit antwoord moest. Nogmaals ik wil niet weglopen voor mij verplichtingen, ik wil het oplossen.Sterker nog, mijn voorkeur om tot een persoonlijke afspraak te komen wordt niet gehonoreerd. Het enige wat ik wil een regeling, buiten het gerechtelijke traject die ik na kan komen en waar ook mijn vaste lasten niet in de knoei komen. Door mijn verleden als zelfstandige heb ik een schuldenlast die ik mee moet dragen. Inmiddels heb ik een vaste baan en zijn we aan het opkrabbelen. Elke schuldeiser verleend zijn medewerking en waarderen dat wij steeds open kaart spelen. Ik heb het gevoel dat het bij GGN juist averechts werkt

Een regeling voor alle dossiers van € 125 pmnd. Deze jaarlijks herzien. Met deze regeling kan ik en menzis alsmede ook GGN betaald worden. Volgens mij hebben wij hier allemaal het meeste baat bij. In de bijlage vindt u overzicht met alle betalingen die alleen al van mijn rekening zijn afgeschreven. hieruit kunt u zien dat ik echt mijn best doe om aan mijn verplichtingen te voldoen. Ik hoop echt dat u kan helpen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 10 oktober 2017 om 10:07 geantwoord

Geachte heer en/of mevrouw,
Wij hebben uw klacht op klacht.nl met referentienummer 644533 vandaag behandeld. Wij hebben u een inhoudelijke reactie per e-mail toegestuurd. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
GGN mastering credit.

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn Fluit