Klacht: Modem kpn.

op 01 augustus 2017 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week een 3 in 1 abonnement bij kpn afgesloten.
Via internet vernam ik deze week dat het nieuwste modem de experia v11 er al geruime tijd is, met als slogan minder voor meer.
Als nieuwe klant stel je dan de vraag,wel modem zit er bij mijn bestelling.
Antwoord, zeer waarschijnlijk de expiria 10.
Zeer waarschijnlijk is een heel ruim begrip, het zou dan ook de V8 of de v9 kunnen zijn.
Als nieuwe klant wil je uiteraard de nieuwste versie de expiria V11.
De oude versie’s installeren ze maar bij het management van kpn.
Heb gelukkig 14 dagen bedenktijd.

Gewenste Oplossing:

Duidelijk antwoord, welk type modem krijg ik bij mijn eventuele abonnement.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. van der Berg