Klacht: modem

op 14 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik ben div jaren klant bij tele 2 en ik bestelde een 2e modem voor op de slaapkamer …. achteraf moest ik helaas constateren dat er door muren heen geboord moest worden en kreeg haast ruzie met mijn vrouw als ik dat zou doen , ik besloot toen om tele 2 op te bellen om te vragen of ik het modem terug mocht sturen (alles nog in de verpakking) binnen 1week. Tot mijn stomme verbazing bleek dat niet te kunnen en dat zou mij 91 euro kosten of tot einde contract december 2012 5euro huur betalen!!! het gaat mij om het principe , ik werd door de mevrouw afgeblaft toen ik zei dat ik dan het contract niet meer zou verlengen!!!

restitutie van de huur en alsnog terug sturen van het modem en voor de klantenservice een opleiding welgemanierdheid....

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 16 juli 2012 om 14:32 geantwoord

Uit de klacht van de klant kunnen we helaas niet opmaken wat de vraag is. Voor een Televisie, Internet en Bellen is maar 1 modem nodig. Wellicht dat de klant een 2e decoder bedoeld welke gebruikt kan worden voor het aansluiten van een 2e televisie. De kabels kunnen indien gewenst vervangen worden door Powerplugs: http://www.tele2.nl/internet-bellen/powerplugs.html Powerplugs zijn verkrijgbaar bij een lokale mediazaak. Voor meer informatie hierover of voor tips van andere gebruikers kan de klant terecht op ons forum: https://forum.tele2.nl/

Reactie van de melder van de klacht j.proost

5 jaren geleden - Dit is geen oplossing. Waarschijnlijk heeft Tele2 de klacht niet goed gelezen, want ik had duidelijk gevraagd om het modem terug te mogen sturen naar Tele2 en om restitutie van de betaalde maanden van de kosten van de huur van het 2e modem. Ik heb namelijk het modem al in bezit, maar kan het niet gebruiken, dus wil het terugsturen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door j.proost