Klacht: Mocht niet passen?!

op 21 juni 2018 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Vandaag willen winkelen in de Zara Veenendaal en gelijk afgesnauwd door personeel alsof ik een hond was. Ik had 6 items die ik wilde passen en nog voordat ik de paskamers naderde, werd me al snel op een onvriendelijke manier verteld dat ik maar vier stuks mee mag nemen de paskamer in. Prima. Dus toen vroeg ik of ze mijn andere twee items misschien achter wilde houden, zodat ik die daarna kon passen. Lacherig zei de mevrouw van de Zara dat ze dat niet konden doen. Ze zei letterlijk: “dat kan toch niet. Zie je niet hoeveel rekken we hier vol hebben hangen. Hang het maar ergens in de winkel dan kan je dat zo meenemen als het er dan nog hangt.” Ik was in shock. Zelf werk ik ook in een kledingwinkel en ik zou niet durven om zo met mijn klanten om te gaan. Door deze reactie heb ik dan ook alles laten liggen en hen erop wijs gemaakt dat ze ontzettend klantonvriendelijk zijn. Belachelijk dat ze zulke personeelsleden rond laten lopen in de winkel. Zara Veenendaal doe wat aan je personeel!

Als ik op een klantvriendelijke wijze benaderd word.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tugce009