Klacht: Taxi

op 08 juni 2017 over Mobility.nl in de categorie Leasebedrijven

Geachte Mobility ID B.V,

Na afloop van de crematieplechtigheid van een goede vriend, belde ik gisteren (8 juni, 2017) de taxi centrale op met de vraag waar mijn taxi van 15:45 bleef. Ik had deze taxi vooraf besteld om de aansluiting van mijn vlucht te Rotterdam/the Hague airport niet te missen. Het oorspronkelijke reserveringsnummer betreft: 1594661.

Uit het gesprek om 15:50 met een vriendelijke medewerker van Mobility ID B.V. begreep ik dat de bestelde taxi autopech had. Ze vertelde mij dat de eerstvolgende taxi binnen uiterlijk 30 minuten mij ophaalt van het crematorium. Ik begrijp uiteraard dat zulke onverwachte situaties te allen tijden kunnen voorkomen, maar (1) ik werd niet van te voren hierover ingelicht en (2) uiteindelijk is er pas na 45 minuten een nieuwe taxi gekomen. Wegens deze onhandige problematiek heb ik gisteren helaas het vliegtuig gemist. Het reserveringsnummer van deze taxi betreft: 1595658.

Ik vind het dan ook jammer dat ik geen tegemoetkoming heb gekregen. Langs deze weg verzoek ik u dan ook, het bedrag van 32,50 terug te boeken naar mijn rekeningnummer.

Tram Trinh Thanh
Breitnerstraat 37B
3015 XA Rotterdan

Het bedrag van € 32,50 terug te boeken naar mijn rekeningnummer. De bestelde taxi om mijn vlucht te halen kwam 45 minuten te laat, waardoor ik mijn vlucht heb gemist.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mobility.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mobility.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tram Trinh Thanh