Klacht: Mobility Mixx kaart vergeten

op 12 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

4 oktober j.l. was ik mijn Mobility kaart vergeten, ik kreeg van de conducteur “uitstel van betaling”. Reis Euro 28,20 en boete Euro 50,–
Hij gaf aan dat ik waarschijnlijk de boete wel terug zou krijgen omdat dit om een abonnement gaat. Ik kreeg vandaag de acceptgiro, daar werd ik (wat ik al verwachtte) voor het volledige bedrag aangeslagen. Ik heb klantenservice van de NS gebeld, een stamelende man leek blij mij te kunnen melden dat ik geen recht had om teruggave: coulance werd maar 1x per leven (!!!) betracht, en ik was vorig jaar ook een keer mijn kaart vergeten. Een schandalige gang van zaken. Ik ben vaste klant van de NS, ik betaal vele duizenden euro’s per jaar (ook omdat ik eerste klas reis), en dat wordt je als een stuk vuil behandeld. Typisch NS

Ik wil de volledige reissom inclusief boete teruggestort zien

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 07:21 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door DIB