Klacht: Mobiele telefoon S6

op 19 oktober 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Vanaf 20 augustus geen goed werkende telefoon wordt van kastje naar de muur gestuurd telefoon ligt bij repair dynafix dus al 2 maanden geen telefoon en Samsung blijkt er ook niks mee te willen doen die geven aan het druk te hebben met de exploderende S7 note …..ik verwacht dat dynafix daarom ook weer met hetzelfde smoesje komt en wijst naar Samsung…daar heb ik niks aan

Gewoon een nieuwe of het bedrag terug. Binnen 7 dagen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Kunt u het IRMA-nummer doorgeven? Dan kan ik de gegevens inzien. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

Reactie van de melder van de klacht RemcoGorissen

1 maand geleden - iRMAITPO14053261

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, We hebben van Samsung het verzoek ontvangen hiervoor een alternatieve oplossing te zoeken. Dit houdt in dat Samsung de case overneemt en gaat kijken of zij een vervangend toestel kunnen inzetten of hiervoor een credit zal gaan inzetten. De reden hiervoor is dat de levering van de onderdelen helaas nog enige tijd op zich zou laten wachten en ook Samsung op dit moment niet kan aangeven hoe lang dit nog zou gaan duren. Omdat Samsung u steeds naar ons doorverwijst, wordt er momenteel navraag gedaan bij de winkel wat Samsung precies terugkoppelt. Zodra er meer informatie is, krijgt u een terugkoppeling. Excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

Reactie van de melder van de klacht RemcoGorissen

1 maand geleden - Bedankt voor uw reactie ondanks het lange wachten heb ik de 18e een aangetekende brief gestuurd naar de winkel waar ik hem gekocht heb met een nog redelijk termijn van 14 dagen om de koopovereenkomst te ontbinden. In mijn ogen moet het niet moeilijk zijn om snel een passende oplossing te vinden na 2 maanden wachten...dus het wordt vervolgt.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 01 november 2016 om 13:43 geantwoord

Geachte klant,

Daar u dit verder aangeeft op te nemen met de winkel zullen wij de klacht bij deze sluiten.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door RemcoGorissen