Klacht: Mobiele telefoon per direct kapot, Tele2 regaeert niet op klacht

op 04 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Mijn dochter bestelt een mobiele telefoon met abonnement. Bij het in gebruik nemen van de telefoon doet deze vreemd. Ze snapt er niets van, wat ze ook doet, apps verdwijnen, haar simkaart wordt telkens niet herkend. na een paar weken belt ze met Tele2. Het toestel moet gereset worden volgens Tele2. Maar ook na resetten, blijft de telefoon vreemd doen en wordt snel heel erg warm. Na onze vakantie bellen we weer met Tele2. Het toestel moet worden opgestuurd naar Dynafix. We ontvangen bericht van Dynafix dat het IMEI nr. niet klopt, op mijn mail naar Dynafix krijg ik geen antwoord. Dan weer een mail van Dynafix, het toestel is niet te repareren door interne waterschade. Ik bel met Tele2 die aangeeft ‘dat mijn dochter het toestel wellicht in de wc heeft laten vallen.’ We kunnen het tweejarig abonnement afkopen. Ik ga niet akkoord en dien een klacht in, dochter was erg zuinig en het toestel heeft direct beschermfolie en een hoesje gekregen. We ontvangen het toestel via Dynafix in slechte staat retour. Beschadigd aan de zijkant, er zit speling in de home knop en het toestel is erg vies. Tele2 verwijst naar Dynafix maar ik geef aan dat ik een contract heb met Tele2, niet met Dynafix en, we hebben een (nieuw) toestel ontvangen dat vanaf dag 1 niet goed werkte. Ondertussen betaalt mijn dochter van haar bijbaantje het abonnement door, terwijl ze geen telefoon heeft en geen gebruik kan maken van dat abonnement.

Complete vergoeding van het betaalde geld en af van dit contract.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dejong13