Klacht: mobiele telefoon niet bereikbaar in buitenland

op 13 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

heb 3 weken voor mijn vakantie naar Cyprus een sms naar Tele 2 gestuurd (n.a.v .brief van tele 2) om voor buitenland te kunnen bellen en gebeld worden en 1000 mb te kunnen verbruiken, deze zou ingaan zodra je over de grens gaat. kosten 10 euro.dit is netjes betaald. In Cyprus aan gekomen bleek dat ik alleen wifi had.Via het thuisfront tele 2 laten bellen hoe dit kwam.. dit natuurlijk met een andere telefoon want ik kon niks.Het thuisfront heeft 2 x 15 min. aan de lijn gehangen met tele 2 en uiteindelijk was de conclusie dat mijn sim geblokkeerd was en dat dit standaard was bij nieuwe klanten (ben meer als een half jaar klant. En als ik een aanvraag doe voor bundel buitenland dat bij hen wel een belletje zou gaan rinkelen. maar helaas. Tele 2 zou met spoed de blokkade er af halen, ben nu inmiddels al weer 2 dagen thuis van mijn vakantie heb dus geen gebruik kunnen maken van mijn telefoon op vakantie, omdat zo n blokkade eraf halen 10 werkdagen duurt!! Nu wil ik graag mijn 10 euro terug ontvangen plus kosten die ik heb moeten maken met de telefoon van mijn vriend om dit probleem te proberen op te lossen wat uit eindelijk niks op heeft geleverd.

mijn geld terug ontvangen van tele 2 want ik heb voor dingen betaald en niet heb kunnen gebruiken en de fout ligt bij tele 2

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1234papier