Klacht: mobiel van vodafone fusie ziggo GEEN AANSLUITKOSTEN BETALEN!!!

op 03 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste lezer opletten!!

bij het afsluiten van een mobiel abbonement van ziggo naast uw tv van ziggo mag vodafone GEEN aansluitkosten in rekening brengen!! die 25,- wordt zonder pardon van uw rekening gehaald (uiteindelijk 2 uur aan de telefoon gehangen om dit terug te krijgen)

!!oplossing storneren en vodafone opdragen om een kloppend factuur te sturen!!

Gewenste Oplossing:

wanneer de normale man/vrouw eerlijk wordt behandeld door de geld wolfen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door arentt