Klacht: mobiel tele2 abonnement verlengd zonder mijn toestemming niet opgelost

op 18 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

heb al diverse jaren tele2 maar vanaf vandaag ben ik al mijn diensten van tele2 per direct aan het opzeggen
2009 abonnement mobiel afgesloten voor 2 jaar december 2011 afgelopen dus erna maandelijks opzegbaar
in voorjaar 2012 weer een abonnement afgeloten maar binnen de 7dagen bedenktijd opgezegd en terug laten draaien naar mijn vorig abonnement nu wilde ik eigenlijk een ander abonnement aan gaan bij tele2 maar was pas in 2013 april op tezeggen raar maar abonnement heb ik niet afgesloten en wil ik ook per direct alle diensten na zoveel jaren client te zijn bij tele2 alles weg hebben nu
nee vind dit pure oplichting wat dit bedrijf TELE2 met zijn clienten doet nee nooit meer iets van dit oplichters bedrijf tele2

ze zoeken het maar uit klantenservice buiten gooien

nu kopy van chat
Tele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:klacht
Tele2 zegt:We doen alles om onze klanten tevreden te houden maar ik begrijp dat je een klacht hebt?
Jij zegt:ja
Tele2 zegt:Ik wil graag weten met welk Tele2 pakket je belt. Heb je een mobiel abonnement of bel je met een prepaidpakket?
Jij zegt:mobiel abonnement
Tele2 zegt:Oké. Heb je je klacht al eerder kenbaar gemaakt aan Tele2?
Jij zegt:sim only
Tele2 zegt:Dit zijn de tarieven voor abonnementen, de tarieven voor prepaid en de tarieven voor SIMonly. Op deze pagina\\\'s vind je alle informatie over tarieven en bundels.
Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
Jij zegt:ja
Tele2 zegt:En waar kan ik je dan precies mee van dienst zijn?
Jij zegt:klacht
Tele2 zegt:Heb je je klacht al eerder kenbaar gemaakt aan Tele2?
Jij zegt:ja
Tele2 zegt:En hoe vaak heb je dit probleem al gemeld aan Tele2?
Jij zegt:10
Tele2 zegt:Ok, je hebt je klacht al tien keer eerder gemeld. Dat is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten!
Geef dan nu alsjeblieft een omschrijving van je klacht.
Jij zegt:abonnement verlengd zonder toestemming
Tele2 zegt:Ok bedankt. Om te zorgen dat mijn collega’s snel je gegevens hebben en zo met een goede oplossing voor je klacht kunnen komen, zal ik je nu om wat persoonlijke gegevens vragen.
Wat zijn je voorletters en achternaam?
Jij zegt:t dijkhoff
Tele2 zegt:Ok, dank je. Op welk telefoonnummer kunnen mijn collega’s je eventueel bereiken (bij voorkeur je Tele2 telefoonnummer)?
Jij zegt:0640026669
Tele2 zegt:Wat is je straatnaam en huisnummer (van het Tele2 pakket)?
Jij zegt:goereestraat 7 5628jl eindhoven
Tele2 zegt:Duidelijk, en wat is de bijbehorende postcode en plaatsnaam?
Jij zegt:5628jl eindhoven
Tele2 zegt:Mooi. We zijn er bijna. Ik kan kijken of er een Tele2 klantenservice medewerker beschikbaar is om dit chatgesprek over te nemen, wil je dat?
Tele2 zegt:Ok.
Tele2 zegt:Ik ga je nu doorverbinden met een echte medewerker. Het duurt maximaal 2 minuten voordat een medewerker zal reageren via dit chatgesprek, een moment geduld alsjeblieft...
Mirjam zegt:Het doorverbinden is gelukt. Binnen enkele seconden zal een medewerker dit chatgesprek verder oppakken.
Mirjam zegt:Goedendag, klopt het dat ik chat met de heer of mevrouw Dijkhoff?
Mirjam zegt:Bent u er nog?
Mirjam zegt:Aangezien ik geen antwoord van u krijg, verzoek ik u op een later tijdstip weer contact op te nemen met onze klantenservice als u nog vragen heeft, ik ga nu de verbinding verbreken.
Mirjam zegt:Ik dank u voor deze chat en wens u een fijne dag.
Mirjam zegt:Na deze chat heeft u de mogelijkheid om een aantal vragen te beantwoorden. Wanneer u uw mening wilt geven, stellen wij dit op prijs.
Tele2 zegt:Het gesprek met de Live Chat agent is beëindigd. Welkom terug bij de Virtuele Assistent van Tele2. Wij vinden jouw mening zeer belangrijk! Om inzicht te krijgen in jouw tevredenheid en wensen verzoeken wij je deze Vragenlijst in te vullen. Alvast vriendelijk bedankt en tot ziens! Kan ik je nog ergens anders mee van dienst zijn?
Jij zegt:ja
Tele2 zegt:En waar kan ik je dan precies mee van dienst zijn?
Jij zegt:ben er
Tele2 zegt:Sorry, nu weet ik even niet goed wat je zegt. Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
Jij zegt:ja klacht indienen
Jij zegt:ja
Tele2 zegt:Geef dan nu alsjeblieft een omschrijving van je klacht.
Jij zegt:mobiel tele2 abonnement verlengd zonder toestemming
Tele2 zegt:Ik kan kijken of er een Tele2 klantenservice medewerker beschikbaar is om dit chatgesprek over te nemen, wil je dat?
Tele2 zegt:Ok.
Mirjam zegt:Goedendag, klopt het dat ik chat met de heer of mevrouw Dijkhoff?
U zegt:ja
Mirjam zegt: Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:abonnement opzeggen van mobiel
U zegt:met nummerbehoud
Mirjam zegt:Jammer dat u af wilt melden. Waarom wilt u afmelden?
U zegt:om dat mijn abonnement verlengd is zonder toestemming van mij
Mirjam zegt:Om uw vraag te mogen beantwoorden, dien ik twee vragen te stellen ter controle van uw identiteit. Wat is uw bankrekeningnummer en wat is uw geboortedatum?
U zegt:7771656 en 0710-1960
Mirjam zegt:Dank u wel. Een ogenblik geduld alstublieft.
Mirjam zegt:Ik zie dat u het abonnement al heeft afgemeld en dat uw abonnement per 16-08-2012 wordt beëindig.
Mirjam zegt:*beëindigd
U zegt:sinds wanneer
U zegt:ik wil nummerbehoud
Mirjam zegt:U heeft op 16 juli contact met ons opgenomen hierover.
U zegt:2 dagen geleden was het nog april 2013
U zegt:abonnement verlengd zonder mijn toestemming
U zegt:als dit de behandeling is van tele2 zal ik dit nu kopy maken en bij klacht .nl neer zetten
U zegt:mijn internet thuis is per die datum opgezegd maar mobiel niks over gehoord alleen maar tot april 2013 kan deze opgezegd worden
Mirjam zegt:Het abonnement wordt afgemeld op 16-08-2012, niet in 2013.
Mirjam zegt:U krijgt hierover een bevestiging per post.
Mirjam zegt:Heb ik u zo voldoende geïnformeerd?
U zegt:klantenservice heeft dit gezegd dat april 2013 mijn mobiel internet kan opgezegd worden
U zegt:en nummerbehoud hoe zit dat
Mirjam zegt:U dient zelf nummerbehoud aan te vragen bij een andere aanbieder als u uw nummer wilt behouden.
U zegt:oke en er zijn geen kosten aan verbonden omdat ik mijn abonnement op gezegd heb
Mirjam zegt:Nee, u betaalt tot 16 augustus en daarna niet meer.
Mirjam zegt:Nee, u betaalt tot 16 augustus en daarna niet meer.
U zegt:oke vind u het goed als ik dit bij klacht .nl neer leg heb dit chat gesprek gecopieerd
Mirjam zegt:Jammer dat u hierover een klacht over wilt indienen.
Mirjam zegt:U kunt schriftelijk een klacht indienen op het volgende adres: Tele2 Nederland BV, T.a.v. Klachtenafhandeling, Postbus 289, 2400AG, Alphen aan den Rijn.
U zegt:ja ben zeer slecht behandeld door tele2 mobiel
U zegt:niet door u hoor maar Tele2 mobiel
U zegt:daarom ook mijn ander abonnement opgezegd en mijn familie en kennissen volgen nu aankomende dagen
Mirjam zegt:Jammer dat u zo ontevreden bent. Kan ik nog iets voor u betekenen.
Mirjam zegt:?
U zegt:klacht gemeld op diverse manieren bij tele2 maar helpt niks doen er niks mee geen respons op ontvangen daaron genoodzaakt alles te beeindigen bij tele2
U zegt:nee niets meer
U zegt:klachten gaan meteen door naar prullebak
Mirjam zegt:Dat is zeker niet waar.
Mirjam zegt:Wij handelen alle klachten af die binnenkomen via dat postadres.
U zegt:nee hoe wist ik dan dat het op april 2013 werd afgesloten en niet nu over een maand
U zegt:nee bij tele2 alles weg opdoeken dat bedrijf

kijk opgelost zeggen ze dan nee echt niet geen brief geen mail geen antwoord niks
deze klkacht is dus niet opgelost zo makkelijk doen ze omgaan met de clienten reinste oplichting noem ik tele2 mobiel

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 20 juli 2012 om 12:58 geantwoord

Wij betreuren het dat er onduidelijkheid is ontstaan over de mogelijkheid om een abonnement op te zeggen. Uit de klacht kunnen we helaas niet opmaken om welke dienst het gaat. Volgens onze gegevens is voor beide abonnement al contact opgenomen met de klantenservice over een afmelding. Indien hier nog vragen over zijn kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden. Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door terdy