Klacht: Mobiel onder bus

op 02 mei 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Beste heer/mevr,

Vanmiddag rond 17:30 fietste ik op hereweg richting zuiderdiep. Mijn telefoon (iphone6) viel uit mijn broekzak. Tot mijn schrik haalde de buschauffeur mij in en reed over mijn telefoon. Gevolg:mijn telefoons stuk. Ik begrijp dat de buschauffeur dit niet met opzet heeft kunnen doen, maar vast wel iets zien vallen aangezien ik voor hem fietste en snel remde. Nu snap ik dat dit verhaal misschien komisch overkomt en er weinig bewijs voor is, aangezien ik de chauffeur niet kon spreken. Het was onmogelijk om op dat moment bewijs vast te leggen. helaas zit ik nu met een kapotte telefoon en waarschijnlijk hele hoge kosten. Ik heb mijn telefoon net naar de maker gebracht en de schatting is dat de reparatie €160,- euro gaat kosten. Graag zou ik in aanmerking willen komen voor een schadevergoeding voor mijn telefoon. Ik hoop dat we in ieder geval met een oplossing kunnen komen.

Datum: 2 mei 2016
Tijd voorval:17:30
Plaatst:hereweg richting zuiderdiep Groningen

Graag hoor ik z.s.m. wat van u.

Niroja Urutherasingam

Schadevergoeding voor reparatie van de telefoon.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niroja