Klacht: mobiel kapot ook na meerdere malen opsturen

op 11 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik heb nu anderhald jaar een sony ericsson vivaz pro met een 2 jarig abonnement, toen ik me telefoon had ging hij na 3 maand kapot de speaker deed het niet meer en de telefoon begon zijn eigen leven te lijden, toen heb ik na tele2 gebelt en ze hebben gezegt dat ik hem moest op sturen, dat heb ik dus gedaan maar hij kwam net zo terug dan dat ik hem had opgestuurd dus ik weer gebeld en moest hem weer opsturen dus dat maar gedaan,heb vaak gezegt dat ik een nieuwe wou hebben omdat ik hem al een paar keer had opgestuurd maar dat konden ze niet doen
paar maand verder heb ik de telefoon 5/6 keer opgestuurd en nog is hij kapot, heb de telefoon maar weg gelegt en een goedkoop oud telefoontje gekocht, maar toch betaal ik door voor dat duure ding
ik vind het zeer slecht van tele 2 dat ze na 6 keer de telefoon op hebben gestuurd er nog steeds niks aan doen als ze dan nog niet door hebben dat het ding het nog niet doet dan weet ik het ook niet meer
en elke keer moet je wel zelf de verzendkosten betalen voor eigen rekening

ik zou graag een andere telefoon willen ook omdat mijn abennement met een half jaar is afgelopen
het liefste stop ik helemaal met deze provider maar dat kan niet

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 12 juli 2012 om 14:12 geantwoord

Volgens onze gegevens is het na het plaatsen van de klacht al contact opgenomen met de klantenservice in verband met een verlenging van het abonnement. Indien de klant hier nog vragen over heeft kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door barttjeboy1