Klacht: Mobiel heeft storing

op 07 april 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds 7 weken een telefoon abonnement bij kpn ook voor mijn vrouw. Nu geeft mijn telefoon 20 × per dag aan geen simkaart. Dan moet ik code invoeren en maar afwachten of hij het dan doet word hier gek van mag toch niet .dit gaat al week of 5 zo heb alles geprobeerd. Behalve fabrieksinstelling. Want dan ben ik alles kwijt. Winkel in drachten is dicht hier moest ik na 4 weken nog heen maar kan dus niet ….HELP

Gewenste Oplossing:

Als mijn telefoon het weer doet

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harekiet