Klacht: Mobiel abonnement

[email protected] op 19 februari 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

In dec. 2020 heb een abonnement aangevraagd 5g met onbeperkt data. Dit gekoppeld aan xs4all zodat ik niet €36,00 per maand betaal maar €25,00 pm. Daar heb in dec. Een bevestiging over gekregen. In jan. 2021. 1e factuur €36,00 aansluit kosten. Ik bellen met kpn medewerker hoe dat zit. Kpn medewerker zij “ dat klop het wordt verwerkt in de 2e factuur. Ik wacht op de 2e factuur, vandaag 19 feb. 2021 binnen kosten €36,00. Ik weer bellen vandaag met medewerker kpn. De medewerker zij.” Dat klop we hebben je klant nummer niet? Ik zij ik heb alleen een relatie nummer van 7 cijfers. Medewerker” moeten 8 cijfers zijn. Ik bel xs4all medewerker, die zij” dat kan ook met relatie nummer van 7 cijfers. Medewerker xs4all zal ik dat direct koppelen.? Ik zij” ja. 3 seconden later melding op mijn mobiel dat de koppeling gelukt is. Medewerker xs4all ik kan de mis gelopen korting niet regelen. Dus nu kijk ik KPN aan met de hoop de mis gelopen korting nan €10,00 terug te krijgen.

Ik ben tevreden als ik €10,00 ten onrecht te veel betaalden abonnement terug krijg. Groot €10,00

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]