Klacht: Mobiel

op 15 februari 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 9-2-2017 heb ik mijn iphone 6S besteld bij Tele2. Hier heb ik een bevestigingsmail van gekregen. Ook heb ik een mail van jullie gekregen over dat hij 14-2-2017 tussen 15:00 en 16:41 binnen zou komen. Wij zijn de hele dag thuis gebleven en kregen om 6uur pas een telefoontje dat er een technische storing was. Wij zouden vandaag terug gebeld worden en de mobiel zal bezorgt worden. Wij zijn nog steeds niet gebeld en wij hebben nog geen nieuwe bezorgdatum. Het is erg noodzakelijk. Ik vind dit oprecht erg slordig! Al een week geleden onderhand.

Wanneer de mobiel binnen is.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 08 mei 2017 om 11:41 geantwoord

Beste Theo,

Allereerst excuses voor de late reactie. Ik heb het verloop van de bestelling even nagezocht. Op de 14e was uw bestelling manco, dit wil zeggen dat de order nog niet bij ons binnen was. Normaal gesproken zou u hier tijdig van op de hoogte gesteld worden maar dit is in uw geval destijds niet gedaan. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat de order gelukkig de 18e alsnog is aangeboden en succesvol geleverd.
Excuses voor de onduidelijke communicatie in deze. Wij zullen ons callcenter hierop aanspreken.

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door Theo vdp