Klacht: zonder toestemming energiecontract afgesloten

op 12 juni 2019 over MKB Inkoopservice in de categorie Groothandels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via een telefoongesprek heeft MKB collectieven, gevraagd of ze mij informatie mochten toesturen voor energie van Total Gas, blijkt het een contract te zijn voor 4 jaar. Er is absoluut niet over een contract gesproken.
Ik ben een scholier van 19 jaar en woon bij mijn vader…

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat het contract, met terugwerkende kracht, met onmiddellijke ingang wordt beëindigd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKB Inkoopservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKB Inkoopservice nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKB Inkoopservice in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKB Inkoopservice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKB Inkoopservice

Heeft op 12 juli 2019 om 17:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Breeuwsma,

Bedankt voor uw bericht.

Helaas kan ik u niet verder helpen. Wij zijn het MKB Inkoopservice en niet MKB Collectieven. Ik heb het wel voor de zekerheid nagekeken en ik kan uw gegevens inderdaad niet terugvinden in ons systeem. Als u uw klacht richt aan MKB Collectieven, dan kunnen zij u vast en zeker verder helpen.

Indien u nog andere vragen enof opmerkingen heeft, dan kunt u ons bereiken per mail via klantenservice@mkbinkoopservice.nl of per telefoon via 31 (0) 85 4444 680.

Vriendelijke groet,

Esmee Cornelissen
MKB Inkoopservice

Alle klachten die gemeld zijn door eerland