Klacht: Mislukte incasso’s

op 14 september 2018 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn zoon had automatisch opladen, omdat dit makkelijk voor hem was met zijn beperking. Na een tijdje kreeg hij een rekening van 120 euro omdat de incasso was mislukt. Misschien een tip om na 1 a 2 keer mislukte incasso een mail te geven???? Hij kan geen studentenreisproduct aanvragen, omdat hij op speciaal mbo zit. Belachelijk natuurlijk, maar tja! Nu moest ik als moeder dit bedrag betalen. Zijn pas was geblokkeerd! Ik heb het automatisch opladen direct stopgezet. Nu heb ik intussen een flex abonnement op zijn pas gezet van 23 euro per maand. Nu kreeg ik vandaag weer een mail dat er weer mislukte incasso’s hadden plaatsgevonden. Weer 20 euro achterstand? Terwijl ik die 120 euro betaald heb en zijn pas gedeblokkeerd heb. Hoe kan dit??

Ik ben tevreden als ik geen mail meer krijg met mislukte incasso's en misschien is het handig dat mijn zoon zijn achterstand niet in 1x hoeft te betalen, want het komt vaak toch op de ouders neer.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niekie K