Klacht: Misleiding Samsung S7 combi via Ibood

op 20 mei 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie onder, zeer klantonvriendelijk. Heel de tijd aan het lijntje gehouden en dan willen verschuilen achter de algemene voorwaarden.

Via secret deal van ibood de samsung s7 in combinatie met gunstige abonnement besteld. Als klant heb ik mij gehouden aan de voorwaarden, echter ben ik zodanig lang aan de lijn gehouden (doordat ze telefonisch niet bereikbaar waren, belofte om terug te bellen niet na te komen, vingers worden naar elkaar gewezen en achter een systeem verschuilen, waar ik (en vele net als ik) geen invloed op hebben.

xxxxx

Beste Faziel,

Bedankt voor uw reactie.

Wij begrijpen dat de situatie uiterst vervelend is. Helaas kunnen wij u echter niet voorzien van een andere compensatie.

Tevens staan wij in onze recht om in dergelijke toestanden de koop te ontbinden. De reden hiervoor is dat wij afhankelijk zijn van een externe partij. Dit kunt u ook terugvinden in onze algemene voorwaarden.

Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Bronwyn
iBOOD Customer Service

Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (020-6811388) van 10.00 tot 17.00
Houdt u er rekening mee dat in het weekend de e-mail niet wordt gelezen.

18-05-2016 12:50 – faziel schreef:

Beste Jade,

Ik vind het jammer en heel klantonvriendelijk hoe mijn order werd verwerkt en hoe mijn klacht wordt afgehandeld.

Een tegoedbon van 20 euro compenseert namelijk niet het voordeel dat ik zou hebben met mijn order. Mijn order gaf recht op samsung s7 in combinatie met een abonnement van 19 euro. Als ik dat vergelijk met de huidige abbonement in combinatie met de toestel dan kom ik al snel tot een voordeel van boven de 500 euro.

De 20 euro tegoedbon compenseert dus niet. Tevens ben ik niet de enige met deze klacht, dus het op deze manier (beetje onder de tafel idee) het willen oplossen vind ik simpelweg schandalig.

Ik wil je vragen de compensatie nog eens goed te bekijken en mij terug te mailen met een passend tegenbod.

Ik verneem graag van u en ook als u wederom niet aan de belofte kan voldoen.

Mvg,

Faziel

xxxxxxx

Beste heer,

Wij hebben zojuist vernomen van Typhone dat zij niks meer kunnen doen aan de aanbieding.
Zie onderstaande e-mail van Typhone.

Beste Marvin,

Ik heb je vraag bij onze back office neergelegd en moet jou en de klant helaas teleurstellen.
De Ibood actie zit niet meer in de systemen en kunnen we daardoor niet meer genereren.
Het spijt ons enorm jullie te moeten teleurstellen.

Met vriendelijke groet,
Typhone e-Concepts B.V.

René Smeding
e-Commerce Development Manager Typhone.nl
Wij vinden dit ontzettend spijtig en zullen daarom uw bestelling annuleren en crediteren.

Voor het ongemak willen wij u ook een couponcode aanbieden.

De couponcode is heeft een waarde van €20,- en is vanaf vandaag een jaar geldig.
Uw couponcode is: xxxxxxxxxxxxxx

Let op! bij het invoeren van de couponcode: als u de webpagina ververst of uw order om welke reden dan ook niet kan worden voltooid, dan zal de geldigheid van uw coupon komen te vervallen. Een coupon kan alleen gebruikt worden indien het aankoopbedrag hoger is dan de waarde van de coupon.

Alsnog onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

Jade
iBOOD Customer Service

Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (020-6811388) van 10.00 tot 17.00
Houdt u er rekening mee dat in het weekend de e-mail niet wordt gelezen.

09-05-2016 10:10 – iBOOD Customer Service schreef:
Beste heer,

Wij hebben van Typhone vernomen dat zij telefonisch contact met u hebben opgenomen.
Wij gaan er vanuit dat het probleem is opgelost.

Deze melding wordt gesloten.

Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

Jade
iBOOD Customer Service

Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (020-6811388) van 10.00 tot 17.00
Houdt u er rekening mee dat in het weekend de e-mail niet wordt gelezen.

02-05-2016 16:00 – iBOOD Customer Service schreef:
Beste heer ,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact, wil ik u hierbij laten weten dat wij helaas nog geen reactie hebben vernomen van Typhone.

Wij zullen Typhone nogmaals benaderen. Wij hopen u hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

iBOOD Customer Service

Gewenste Oplossing:

Als typhone of ibood met een soortgelijk alternatief geven als ik toendertijd had besteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Faziel1982