Klacht: Misleiding over retourneren artikelen

op 14 juli 2016 over Desigual Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

Recent bikini’s gekocht via de webshop van Desigual online. Volgens de verkoopvoorwaarden op de site is retourneren gratis mogelijk binnen 30 dagen. Een van de bikini’s uitgekozen en de overige twee klaar voor retourzending gemaakt.
Vlak voor het retourneren kom ik tot grote verbazing tot de ontdekking dat retourneren niet mogelijk is voor bikini’s. Dit stond echter niet vermeld onder de verkoopvoorwaarden, maar onder een andere hulppagina op de website vermeld.
Telefonisch contact opgenomen met Desigual en ze waren niet bereid om me als klant hierin te helpen. Het indienen van een klacht is mogelijk, maar dan zou ik dezelfde reactie ontvangen. Nu zit ik met twee ongedragen bikini’s thuis.

Als ik de mogelijkheid krijg om de artikelen te retourneren, voor het originele bedrag of een tegoedbon.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Desigual Webshop

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Desigual Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KellyKelly