Klacht: misleiding klanten

op 21 april 2017 over FedEx in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via website expres zending laptopcomputer aangemeld. Vliegveld Tenerife Zuid – Ede in NL. Alles geaccepteerd op de site, inclusief betaling via creditkaart. Schriftelijke bevestiging en trackingnummer gekregen. Pakket werd maar niet opgehaald. FEDEX gebeld: “Mijnheer we verzenden vanuit Tenerife alleen documenten geen goederen…”

Gewenste Oplossing:

1. Website dan ook geen aanvraag voor goederen accepteert
2. Excuse3s en schadevergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FedEx

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FedEx nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vdbede