Klacht: Misleiding en zeer onvriendelijke medewerker aan de telefoon

op 14 januari 2014 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Via de blije doos een een kortingscoupon ontvangen van 100 euro. Op de kortingscoupon staat de site vermeld waar men de reservering kan plaatsen. Bij het intikken van de site bleek naar telefonisch contact met een zeer onvriendelijke mevrouw dat ik niet op de juiste site terecht was gekomen.
Deze medewerker schoof niet onder stoelen of banken dat het mijn eigen fout was en dat er niets aan te doen was ” u zult wel een typefout gemaakt hebben”

Ik wilde vervolgens weten hoe we eruit konden komen,zodat ik alsnog via de juiste site een weekendje weg kon boeken. Ik heb gevraagd naar de annuleringskosten, 70% van het totale bedrag!!! Ze wilde mij op geen enkel manier tegemoet komen en liet in alles blijken dat ik niet moest zeuren, het was mijn eigen fout ” had u maar een opmerking moeten plaatsen” toen u toch de boeking deed en wat ik nu geboekt had was een paar tientjes goedkoper dan met de kortingsbon.

Kosteloos annuleren, zodat ik via de juiste site alsnog de keuze heb om een weekendje weg te boeken.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 15 januari 2014 om 14:00 geantwoord

Wij hebben inmiddels zowel telefonisch als schriftelijk contact met de gast gehad. Een en ander is dan ook afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door K.dekorte