Klacht: Misleiding door Telfort ; cijfer hoe ik over Telfort denk : 0,00 zero, nakkes, nada heel slecht

op 20 januari 2014 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Vroeger had ik eens een abonnement bij Telfort en heb dat afgezegd vanwege hun beleid waarvan ik vind dat het een en al misleiding is. Ik ben toen overgestapt naar UPC jarenlang tot mijn tevredenheid. Nu ben ik er toch weer ingetrapt door de reclame van € 36,- all in en ook nog 2 mobiele abonnementen € 7,- p/m Sim-only. Ik denk : laat ik het weer eens proberen. Vanaf het eerste begin weer niets anders als teleurstelling en verbazing dat ze nog niet veranderd zijn in hun beleid. 1) Je denkt een afspraak gemaakt te hebben over een (bel)standaardbedrag maar ze vinden altijd wel iets waardoor je veeeeeeel meer moet betalen! Ik heb nog geen enkele keer gewoon het bedrag betaald dat ik heb afgesproken terwijl ik toch Bellen Onbeperkt in mijn pakket heb! Bij UPC is dat ECHT Bellen Onbeperkt; daar doen ze wat ze beloven.2)Ze vertikken het om, zoals bij andere mobiele aanbieders, een telefoonnr in het leven te roepen waarnaar je even kunt bellen om te weten hoeveel belminuten en sms-jes je nog hebt ; “daar doen we niet aan meneer” krijg je van de helpdesk te horen als je daar een vraag over stelt. je moet via de website inloggen en als je geen internet op je telefoon hebt, zoals ik omdat ik dat niet wil en omdat ik het nr zakelijk gebruik, moet je het via je comp. doen, omslachtig, dus doe je dat niet gauw, ook niet op je laptop die je meeneemt en voor andere dingen gebruikt. 3)Ik wilde mijn pakket uitbreiden met televisie en gebruik maken van het all-in pakket voor € 36,- p/m maar kreeg te horen dat dat alleen geldt als je Standaard Bellen in je pakket opneemt waarin je voor iedere minuut betaalt en dus veeeeeeel duurder uit bent ondanks de € 36,- p/m waarmee ze schermen in die domme reclame van die omlaaggevallen rijkaard ; waarvan ik niet snap dat zo ’n kwaliteitsacteur zich daarvoor leent ! ! !$) Ze hebben geen faciliteit voor een 2e lijn ! Nou vraag ik je ! En de manier waarop je dan aangekeken wordt in de winkel, of toegesproken door de helpdesk; zo in de trant van : “hoe durf je het te vragen ???” Het zal wel aan mij liggen want ze zullen er wel een “intelligente” uitleg voor hebben, maar ik heb het vvor de 2e keer wel gezien bij Telfort en zodra ik kan ga ik me uitkopen (jaarcontract!)en terug naar UPC en een andere mobiele aanbieder; die waarmaakt wat hij belooft en afspreekt!! Voor de duidelijkheid: het is mijn mening en ervaring zoals dat op mij overkomt!!!

000000000000000

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FranklinLeonard