Klacht: Misleiding door Tele2

op 12 juli 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Vorige week het pakket ontvangen. Wat een aanfluiting! De harddisk recorder heeft geen aansluiting voor mijn audio, opnemen is heel beperkt (1 programma kijken en 1 opnemen) en programma gemist stelt helemaal niets voor! Serie opnemen is niet mogelijk (neemt op op tijd en niet op programma) en opnemen in de gids is ook geen optie (neemt ook op op tijd).

Maar dit alles staat niet op de site!
Site Tele2:
Word nu baas over eigen tv! Bestel TV Opnemen Pauzeren van Tele2 en kijk jouw favoriete programma´s wanneer jij het wilt. Want zeg nou zelf; programma’s missen is wel erg 2012. Laat je televisieavond nooit meer in de soep lopen. Neem alle programma’s op en kijk ze terug wanneer jij er zin in hebt. Of pauzeer een uitzending, zodat je even iets anders kunt doen tussendoor. Van Tele2 krijg je de Interactieve TV-ontvanger met harddisk in bruikleen. Zo kun je bijvoorbeeld instellen dat je favoriete serie elke week automatisch wordt opgenomen, zodat jij het later terug kunt kijken. Verder kun je live tv pauzeren en terug of vooruitspoelen. Precies zoals het jou uitkomt!

Programma gemist NPO 1, 2 en 3 is geen probleem maar Net5, SBS6 en Veronica is zo summier dat je er niets aan hebt. Op deze zenders kan ik maar enkele programma’s terugkijken en op soms geen enkele!

Site Tele2: TV programma’s missen is zo jaren negentig. Met Programma Gemist ‘bewaart’ Tele2 tv-programma’s van Nederland 1, 2, en 3 en Net 5, SBS6 en Veronica tot wel 10 dagen voor je. Handig is dat je je favoriete programma kan zoeken op zender, dag, genre of naam. Uitzendingen missen is dus helemaal niet nodig. Je kunt natuurlijk ook met je krantje op schoot wachten totdat je favoriete televisieprogramma begint.

Als je dit leest mag je toch verwachten dat je alle programma’s terug kan kijken en niet enkele!

Bij de klantenservice kunnen ze geen klacht maken van mijn verhaal ze kunnen het alleen intern doorgeven, er wordt dan dus niets mee gedaan. Een klacht kan alleen via hun site. Afkopen was een optie, koste meer dan mijn abonnementskosten! Ik ben van mening dat ik ben misleid, de informatie op de site van Tele2 is niet volledig. Het product wat ik heb aangeschaft doet niet aan de verwachtingen die ik heb gekregen Tele2 en wil van contract af.
DE OPLOSSING

Als Tele2 levert wat ze beloven en waar ze mee adverteren, anders ontbinding van het contract.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EsvanCras2