Klacht: Misleiding door T-Mobile Roaming

op 22 augustus 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik voel mij opzettelijk belazerd door T-mobile.

Allereerst bestel ik een bundel voor internet in de Europese unie. Ik maak deze keuze gebaseerd op deze SMS.

Beste Klant, u heeft geen actieve pas of uw pas is verbruikt. Om gebruik te maken van mobiel internet in het buitenland met Travel & Surf kunt u voordelig een pas kopen via de gratis mobiele website http://www.roaming.t-mobile.nl. Liever via SMS bestellen? SMS dan XS1 (XS-pas, Even internetten met 35 MB, 24 uur geldig. € 0,06/MB voor € 1,95), S1 (S-pas, Soms internetten met 100 MB, 72 uur geldig. € 0,05/MB voor € 4,99), M1 (M-pas, Regelmatig internetten met 500 MB, 7 dagen geldig. € 0,03/MB voor € 14,99), L1 (L-pas, Veel internetten met 1000 MB, 14 dagen geldig. € 0,025/MB voor € 24,99) of MAANDS1 (Nederlandse bundel gebruiken in EU, € 0,06/MB met maximale gebruikslimiet van € 60.50 per maand) naar 1401. Groet, T-Mobile

Waar ik over val is de zin “Nederlandse bundel” gebruiken in EU. Dit geeft de indruk dat ik mijn resterende deel van de Nederlandse bundel in de Europese unie mag gebruiken voor een max tarief van €60,50.

Maar dat is helemaal niet zo. Het betreft niet eens een bundel maar ik betaal per mb 6ct en bij het maximum tarief knijpt T-mobile de snelheid! En daarnaast zou deze bundel een maand moeten gelden, maar nope. een week later blijkt doodleuk de bundel uitgezet en mag dus ook geen gebruik meer maken van het langzame internet.

Ik heb al eerder contact opgenomen via Facebook. Deze dame kon niets voor mij doen. Daarna gemaild naar de klachten afdeling maar daar werd ik na 10 dagen nog steeds genegeerd. Ik ben boos en ben niet van plan dit te accepteren.

Door de Nederlandse bundel te noemen zetten jullie klanten op het verkeerde been. Misleidend dus! Ik wil een deel van mijn rekening niet hoeven betalen. Als er had gestaan betaal per mb 6ct had ik de bundel van 24,99 genomen.

Ik wil het verschil tussen de bundel van 60 euro en die van 25 euro niet hoeven betalen. Ook wil ik dat ik de bundels die ik heb moeten kopen omdat T-Mobile de bundel die een maand had moeten gelden na 2 weken al stopgezet had niet in rekening worden gebracht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Neijmeijer