Klacht: misleiding door onbestaande aanbiedingen in veilingen

op 04 september 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Sommige restaurants die ze aanbieden zijn zeer dikwijls niet of zelfs nooit beschikbaar, terwijl ze toch weken in de aanbieding blijven in lopende veilingen.

Zo gauw een restaurant een beschikbaarheid heeft lager dan 25% in de resterende looptijd moet het uit de aanbiedingslijst geschrapt worden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 05 september 2018 om 18:36 geantwoord

Hi Johan,

Balen zeg dat je niet zoveel beschikbaarheid ziet bij de aanbieders. Na wat speurwerk zie ik dat mijn collega het al telefonisch met jou heeft besproken en naar aanleiding van dit gesprek even contact opgenomen met de veilingmeester.
Die geeft aan dat er meer beschikbaarheid is opgevraagd en dit deze week wordt ingeladen.

Alvast veel plezier!

Groetjes,

Mila - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door johgo