Klacht: Misleiding cq oplichting

op 04 mei 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

LS,
Wij hebben via de Ryanair site een auto gehuurd bij Goldcar-Malaga.
Res.nr. ES739825170 (18 tot 25 april 2017)
Autohuur + afkopen eigen risico via AXA kostte : Eur 87,79 + 50,96 = 138,75 totaal. Ter plaatse werden we onder druk gezet om het eigen risico wederom te verzekeren: kosten Eur 132,25
Met AXA hadden ze niks te maken!! In arremoede maar betaald om de auto mee te krijgen. Al met al dus opgelicht, want zo voelen we dit, voor Eur 132,25
Ryanair laagste prijs garantie lijkt dus van toepassing: voordeliger kunt u niet rijden etc.
Mogen we even vangen ?

Wanneer stopt dit ? Nu wordt een product verkocht via de site zonder afkoop eigen risico, je reinste flauwekul; ter plaatse kan men bij Goldcar gewoon een auto all in huren; alles in een hand, wel zo overzichtelijk.
Geen overbodige discussies aan de balies en daarmee een vlottere doorstroming.
Nu kostte het wachten ca 1,5 h, kregen we vervolgens een behoorlijk beschadigde auto ZONDER benzine mee. Uiteindelijk kregen we na weer de nodige wachttijd een nieuwe Toyota.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Dorgelo