Klacht: Misleiding bij Lidl korting actie voor energie

op 29 mei 2021 over Meervoordeel.nl in de categorie Adviezen

Ik heb met de actie van Lidl meegedaan voor oversluiten naar Vattenfall. Actie is 25% korting op stroom plus een kado. Na aanvraag en bevestigen van de tarieven door meervoordeel.nl kreeg ik na 5 dagen een contract van Vattenfall. De tarieven voor stroom komen niet overeen met de tarieven die meervoordeel.nl heeft bevestigd aan mij. Meerdere keren contact gehad met meervoordeel.nl om het op te lossen, maar ik wordt verwezen naar Vattenfall, Vattenfall zegt je moet bij meervoordeel.nl zijn. Kortom, lokken met mooi tarieven en niet willen oplossen. Dit is misleiding.

Ik ben tevreden wanneer meervoordeel.nl ervoor zorgt dat ik de door hun bevestigde tarieven krijg van Vattenfall, dan wel het verschil wordt goedgemaakt door een cashback. Mochten ze het niet willen oplossen dan hoop ik dat Lidl een Vattenfall mee lezen zodat ze geen zaken meer te doen met deze partij.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Meervoordeel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MoID