Via het web kon ik bij meervoordeel.nl een contract afsluiten bij ziggo, ik zou dan bol.com bonnen krijgen ter waarde van 200 euro.
Dus in September lid geworden, ik zou na de eerste betaling, via claimjecadeau.nl mijn kaarten krijgen.
Na heel... Lees meer
Tijdens het verhuizen over gestapt via jullie en ik kon dus een tv uitkiezen ik zou zogenaamd 4nov een mail gehad hebben nooit gekregen en nu mail ik er vandaag achter na om te horen wat de status... Lees meer
Meer voordeel. Nl komt met allerlei beloftes dat je na 6 weken je cadeau kan claimen. Ik ben nu 12 weken verder en heb nog steeds niks mogen ontvangen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en bij... Lees meer
Vanaf al november bezig met dat ik de playstation 5 niet heb gekregen wel een duur abbonement. Ze beloven je van alles terug bellen niemand weet zogenaamd iets .
Een verdrietig zoon die ik.iets beloofd had een nep bedrijf!! Sluit aub... Lees meer
Ik heb een ziggo abonnement afgesloten en een playstation 5 als cadeau voor mijn zoontje voor zijn verjaardag.
Ik heb de playstation 5 helemaal niet gehad. GLS geeft aan dat het bij de buren ligt maar dit klopt niet. De buren... Lees meer
Op 06-01-2024 het cadeau (playstation 5) geclaimd. Hiervan ook een bevestiging ontvangen. Inmiddels al in de 7de week en nog altijd geen playstation ontvangen. Al meerdere mails gestuurd en gebeld. Er worden beloftes gedaan zoals dat de nieuwe voorraad vorige... Lees meer
Er word vanalles beloofd met die cadeau's, maar ze moeten duidelijk in de advertentie zetten wat je er allemaal voor moet doen.
Als de mensen de voorwaarden weten en hoe het allemaal in zijn werk gaat, dan zullen ze weinig klanten... Lees meer
Via Meervoordel overgestapt naar Ziggo ,Alles in 1 ,met cadeau u ,mag zelf een cadeau uitkiezen Tv ,of PlayStation na eerste Ziggo Factuur mijn cadeau geclaimd op claimjecadeau.nl Binnen 6 weken zal ,ik mijn cadeau ontvangen, klinkt te mooi om... Lees meer
Mijn kado geclaimd bij meervoordeel
Via gls een track en trace code gekregen
Maar deze bleek volgens gls niet te kloppen
Dus hoe dan ook.
Overgestapt en geen kado wat wel beloofd is mogen ontvangen Lees meer
Ik heb op 1 feb 2023 een internet abonnement bij Ziggo afgesloten. Zoals in de brochure werd vermeld had ik recht op een cadeau, door het cadeau te claimen bij Claim je cadeau. Via internet dit gedaan en alle gegevens... Lees meer