Klacht: Misleiding aankoop/ reservering

op 11 februari 2018 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Op aanraden van een van de medewerkers heb ik mijn klacht 3 dagen gemaild maar tot op heden geen reactie gehad, nu kom ik deze site tegen dus probeer ik het zo nog eens te melden.

Beste,

Graag wil ik aangeven dat ik enigszins teleurgesteld ben in de manier waarop deze overeenkomst tot stand is gekomen.

Als trouwe Centerparc bezoeker wilde we nu eens wat anders proberen en leuke berichten gehoord over uw parken, Roompot, en ik zag een aanbieding/veiling op vakantieveilingen dus een leuke manier om dit eens te gaan proberen.

Een hond kon mee had ik ergens gelezen maar niet volgens vakantieveilingen, dus gebeld met een van uw medewerkers (vermeld in de aanvraag) en na een lange wachttijd uitstekend en vriendelijk elke keer te woord gestaan, echter niemand heeft mij medegedeeld dat ik uiteindelijk € 60,- euro meer moet betalen naast de extra honden toeslag van € 15,- voor de hond. Dus totaal € 75,- euro voor de hond voor een weekend, dit is veel geld. Op de site van vakantieveilingen staat immers dat de schoonmaak bij te boeken is en niet verplicht, en voor een caravan is dit veel, bovendien betaal ik al € 15,- meer voor het extra goed stofzuigen lijkt mij.

Ook is de toeristen belasting € 7,- hoger blijkt op mijn nota in vergelijking als ik hetzelfde boek op uw site?
Naar mijn mening heb ik alles gedaan om goed geïnformeerd te worden maar is de informatie niet duidelijk (geweest).

Kortom naam mijn mening betaal ik voor deze boeking € 67,- meer dan nodig zou zijn voor een weekend, u begrijpt dat ik dit geld natuurlijk vele male liever zou uitgeven in een van uw restaurants!!

Mijn vraag aan u, Wat kunt u doen?

PS als het goed is, is er ook een aantekening gemaakt in mijn aanvraag hierover.

Deze hint heb ik al klein beetje aangegeven in tekst hierboven, maar tegoedbon te besteden op uw park zou ik een mooi gebaar vinden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht JVD46

8 maanden geleden - De uitgebreide uitleg die ik zojuist als reactie op mijn klacht heb gekregen kan ik zelf ook wel achterhalen Het gaat erom dat deze informatie voor het reserveren niet bekend was dus ik zie mijn klacht niet als opgelost maar het zal wel!

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 12 februari 2018 om 12:45 geantwoord