Klacht: Misleiding aanbieding Page toiletpapier

Limmo op 19 februari 2021 over Vomar in de categorie Supermarkten

Ik voel me best een beetje in de maling genomen.

In de folder van deze week (14-20 feb 2021) worden 3 pakken Page toiletpapier origineel (8 rollen) aangeprezen met 55% prijsdaling. Nu 3 pakken a 8 rollen voor 5 euro ipv 11,25 euro. Dat is een prima deal zou je zeggen. Bij binnenkomst wordt dit extra onder de aandacht gebracht wat natuurlijk vaker voorkomt met een aanbieding.

Echter deze aanbieding is niet zo spectaculair als je zou denken. Ik heb keurig 5 euro afgetikt voor 3 pakken a 8 euro (wat op zich al een pluim waard is aangezien 9 van de 10 keer een aanbieding niet juist in het systeem staat maar dat nu terzijde). Echter zag ik op de bon dat als ik het toiletpapier buiten de actie aan zou schaffen ik voor 3 pakken a 8 rollen 7,47 zou moeten betalen. Niks geen 55% korting maar totaal 2,47 euro korting ipv 6,25. Wat een misleiding is dit!

Als ik echt 55% korting zou krijgen en Vomar zo mans is om mij het verschil terug te betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Limmo