Klacht: Misleiding

op 05 juni 2021 over Hilana BV in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In februari heb ik een product besteld, op de site stond aangegeven 300gr
Ik heb ineens 2 potjes besteld totale waarde /-40€
Na lang wachten (meer dan 1 maand) op mijn bestelling kwam het eindelijk toe bleek het om 2 potjes van 30 gr te gaan.
Veel geld voor zo 2 kleine potjes…..
Na veel heen en weer gemail zouden ze me het geld -verzendkosten terugsturen. Daarna heb ik weer enkele keren gemaild aangezien er na lang wachten nog steeds geen Geld terug gave was, ze zouden het zo snel mogelijk in orde brengen nu bijna 5 maanden later nog steeds niets…

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als ze doen wat ze beloofd hebben terugbetalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hilana BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hilana BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cindilletje