Klacht: Misleiding

Kamoile op 18 februari 2021 over Perfection in de categorie Mode

Ik kreeg (net als een andere klager: Anita Mara) via een sms een product aangeboden, waarvoor ik alleen de verzendkosten moest betalen. Dat was alles. Later kreeg ik een mail met bedankt voor uw bestelling. Ergens verder in de mail werd gezegd: De spelregels in het kort: Bent u niet tevreden over het product, dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst retourneren op eigen kosten. Indien wij geen retourzending ontvangen binnen 14 dagen, dan betaalt u 58 euro. Dit wordt ergens onderaan de mail vermeld. Ik had helemaal niet een bestelling gedaan. Ik dacht dat dit een algemene tekst was als je iets had besteld. Ik heb, nadat ik via sms kreeg te horen, dat ik 58 euro moest betalen, chat contact met een medewerkster gehad, maar het enige wat zij kon zeggen, het staat in de mail, u moet 58 euro betalen. Ze stelde een betalingsregeling voor! Ik was het zat en voelde me geintimideerd door de medewerkster, dus ik betaal uiteindelijk die 58 euro. Ik had het geld overgemaakt naar de rekening, waar ik ook de 2,95 verzendkosten had betaald. Een ander rekeningnr. had ik niet. Wat schetst mijn verbazing: vandaag komt het geld weer op mijn rekening wegens onverwerkbare betaling. Ik voel me zeer misleid en begrijp, dat ik niet de enige persoon ben, die hiermee te maken heeft.

Dit bedrijf moet stoppen met de misleidende bedrijfsvoering d.m.v. een sms. Ze moeten vanaf het begin een duidelijk en transparant verhaal vertellen en niet ergens achteraf zich indekken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perfection

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perfection nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kamoile