Klacht: Misleiding

op 08 september 2018 over Nationale Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Vorige maand werd mijn partner gebeld door Mark Muis van Eneco. Hij had vaste klantenkorting voor ons als wij akkoord zouden gaan met zijn aanbod. Het enige wat zou veranderen is dat de naam boven de factuur niet meer Eneco was, maar Total. Want Total is, volgens meneer Muis van de Nationale Energievergelijker, onderdeel van Eneco. Mijn partner wilde graag bij Eneco blijven en had wek oren naar de vasteklantenkorting.

Afgelopen week ontvingen we een factuur van totaal, opeens op de bedrijfsnaam, met een veel hoger tarief dan wat we bij Eneco betalen, en heeft meneer Muis ons ook nog eens een vierjaarcontract aangesmeerd bij een leverancier die de hoofdprijs vraagt. De bandopname, die wij hebben opgevraagd, bevat niet het gehele gesprek, maar alleen de zaken waarmee mijn partner akkoord is gegaan. De vraag die mijn partner achteraf stelde staat niet op de opname, waardoor het lijkt alsof wij over wilden stappen.

Deze maatschappij doet zich voor als een ander bedrijf, luist je erin en zegt niet eens je orde contract op, waardoor wij nu op dit moment met 2 energieleveranciers zitten. Nooit met deze partij in zee gaan!!!

Niks

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale Energie Vergelijker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nationale Energie Vergelijker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DianaMom