Klacht: Misleiding

op 12 augustus 2018 over REV (Regionale Energie Vergelijker) in de categorie Vergelijkings websites

Op 17 mei ben ik gebeld geworden door bovenstaand bedrijf. Ik ben per 1 mei een eigen bedrijfje begonnen, en REV kon mij een mooi aanbod doen waardoor ik kon besparen op mijn energie kosten. Elk tientje besparen is meegenomen natuurlijk.
Ik heb duidelijk gevraagd of ik bij mijn huidige energieleverancier bleef, hun bevestigde dit.
Vervolgens kreeg ik van mijn energieleverancier (Nuon)een brief dat het contract was opgezegd.
Blijkt dat REV mij ondergebracht heeft bij Total Gas en Power.
Toen ik de eerste factuur kreeg van Total Gas en Power schrok ik, 255€ die ik moest betalen. Terwijl mij een bedrag van ongeveer 140€ was gezegd. Na telefonisch contact met Total Gas en Power bleek dat REV helemaal geen maandbedragen mag geven. Ook de bedragen per kubieke meter gas en de stroom zijn niet goedkoper als bij Nuon.
Dus ik voel me aardig misleid.
Nu heeft Total Gas en Power het voorschot verlaagd naar 180€ op mijn verzoek. Maar de eerste 2 facturen van 255€ dien ik wel te voldoen.
Daarnaast komt nog eens de boete die ik bij Nuon moet betalen van 340€
Dus goedkoper uit ben ik absoluut niet!!!!!

Als je ze wil bellen zijn ze niet bereikbaar.

Dus mijn advies: Ga niet meer in zee met dit malafide bedrijf.

Ik ben tevreden als REV er voor zorgt dat ik boetevrij terug kan naar Nuon. Of dat ze mij het complete boetebedrag terugbetalen dat ik aan Nuon moet betalen.
En het verschil tussen de 255€ per factuur en het afgesproken bedrag.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar REV (Regionale Energie Vergelijker) over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Dylan2002