Klacht: misleiding

op 29 juli 2017 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Eind juni ontving mijn vrouw telefoon van de vriendenloterij of wij met een gratis lot( de eerste trekking) mee wilden spelen met de vriendenloterij.
Nadat wij het lot hadden ontvangen en we wilden niet meer meespelen konden wij per direct dit lot weer opzeggen.
Tot vandaag geen lot ontvangen maar voor de maand augustus wel €13,50 van mijn rekening afgeschreven.Hoezo gratis meespelen. Uiteraard heb ik hierover gebeld maar mij werd medegedeeld dat de opzegging pas gold voor de maand september. Ik heb de afschrijving voor de maand augustus gestoneerd en erbij verteld dat ik het gratis lot niet meer wil ontvangen.
Verder kwam ik er achter dat een lot wat ik in februari per de site van de vriendenloterij heb opgezegd na maart nog elke maand werd afgeschreven(had ik beter moeten controleren) Hierover ook gebeld maar mij werd medegedeeld dat er geen opgave was ontvangen?
Ik heb de afschrijvingen van juni,juli en augustus kunnen stoneren maar degene die ik aan de telefoon had dreigde mij met een incassoburo.
Indien dit het geval is zal ik mijn klacht bij andere instanties neerleggen en desnoods juridische stappen ondernemen tegen misleiding van u kunt opzeggen wanneer u maar wilt.

Ik ben pas tevreden als ook voor de maanden maart, april en mei het afgeschreven bedrag van €13,50 aan mij wordt overgemaakt en een verklaring dat beiden zogenaamde overeenkomsten schriftelijk aan mij worden geannuleerd

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vriendenloterij

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vriendenloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door teunspijkhoven