Klacht: misleiding

op 03 april 2017 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Onze tweelingzonen hebben beiden in maart vlak voordat zij 18 jaar werden zorgtoeslag aangevraagd via zorgtoeslag.nl niet wetende dat dit een betaalde dienst is. Inmiddels is er bij beiden 39,50 euro van de rekening afgeschreven, terwijl het op de site van de belastingdienst gewoon gratis kan. Dus samen bijna 80 euro voor niets betaald!! Ik vind het een misleidende site waarbij slechts in kleine letters vermeld staat dat je moet betalen voor de “dienst”. Zou veel groter op de voorpagina moeten staan of in ieder geval een melding als je het aanvraagt. Je geeft nu jouw bankrekening nummer door in de veronderstelling dat je er de zorgtoeslag op ontvangt, maar er wordt dus ook gewoon geld afgeschreven. In de laatste stap van de aanvraag zou moeten komen te staan dat je het er mee eens bent dat er 39.50 euro van de rekening wordt afgeschreven.

Als beide zonen hun geld terug ontvangen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 21 april 2017 om 12:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door mtda