Klacht: misleiding

op 07 juli 2016 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Mijn Klacht

2 Kaarten besteld en gekregen voor Justin Bieber 2016.
Dik 140 euro per kaart.
Nu krijg ik kaarten van 45 euro per stuk.
Dat is geen prijsverschil van tussenhandel zoals men beweert.
Dat is misleiding want nergens kom je in het proces deze vermelding tegen.
Gewenste Oplossing

1) tickets leveren tegen betaalde waarde.
2) een deel van het geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlineticketshop nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onlineticketshop

Heeft op 28 september 2016 om 10:08 geantwoord

Zoals u weet is Onlineticketshop een doorverkoper van kaarten. Dit staat meerdere malen aangegeven op onze website en in onze algemene voorwaarden.

De prijs die op uw ticket gedrukt staat is de oorspronkelijke kostprijs van het kaartje, dus het bedrag dat het kaartje gekost heeft toen dit voor de eerste keer werd verkocht. Daar wij doorgaans meer voor een kaartje betalen als wij deze inkopen, ontstaat er een prijsverschil. Daarnaast houden wij altijd rekening met de marktwerking, hoe kleiner het aanbod van tickets, of hoe populairder een evenement, des te hoger de prijs zal zijn. Het verschil tussen de oorspronkelijke kostprijs en de prijs bij Onlineticketshop kan daardoor behoorlijk oplopen. Daar staat tegenover dat wij heel vaak nog kaarten kunnen aanbieden die elders al uitverkocht zijn of anderszins moeilijk verkrijgbaar.

Alle klachten die gemeld zijn door headzroom