Klacht: misleiding

op 05 juli 2016 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 Kaarten besteld en gekregen voor Justin Bieber 2016.
Dik 140 euro per kaart.
Nu krijg ik kaarten van 45 euro per stuk.
Dat is geen prijsverschil van tussenhandel zoals men beweert.
Dat is misleiding want nergens kom je in het proces deze vermelding tegen.

Gewenste Oplossing:

1) tickets leveren tegen betaalde waarde.
2) een deel van het geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

Bericht van Onlineticketshop

1 jaar geleden - Beste Jos, Bedankt voor uw e-mail. Wij hebben gisteren ook al contact gehad via e-mail. Wij als Onlineticketshop zijn een doorverkoop van kaarten. Dit staat meerdere malen aangegeven op onze website en in onze algemene voorwaarden die u heeft gelezen en geaccepteerd. Daar wij doorgaans meer betalen voor onze kaarten op het moment dat wij deze inkopen ontstaat er een prijsverschil. Daarnaast houden wij rekening met vraag en aanbod. U heeft bij ons kaarten gekocht voor vak 211 en deze heeft u ook van ons ontvangen. Met vriendelijke groet, Marjolein de Vries

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onlineticketshop

Heeft op 07 juli 2016 om 09:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 07 juli 2016 om 16:01 geantwoord

Als de logica geldt van: \"U heeft kaarten besteld van vak 211 en die heeft U gekregen ..\"
Kan ik dus zeggen: \"Ik heb kaarten van 140 besteld, en die heb ik niet gekregen?\"
Het is weer dezelfde oude truuk: \"staat in de voorwaarden die U gelezen heeft\"
Prima ...
... Blijft toch misleiding!!

Reactie van de melder van de klacht headzroom

1 jaar geleden - Er is dus niets opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door headzroom