Klacht: misleiding

op 30 juni 2016 over Homeshopper in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestel een leren pilotenjas, krijg een leren vestje zonder mouwen.
Retour gestuurd (moest zelf betalen), vervolgens kreeg ik een leren jas met flut plastic rits, terwijl er een robuuste metalen in de omschrijving stond. Verder was het patchwork en viscose strech aan mouwen en onderkant jas, niet volgens website.
Terug gestuurd, krijg maar geen reactie meer, ook geen geld terug

Peter

Gewenste Oplossing:

geld vd jas terug (24,95 euro) + 2x verzendkosten: is inmiddels naar behoren opgelost door homeshopnet

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Homeshopper over deze klacht.

Bericht van

10 maanden geleden - Het probleem is opgelost en de klant wordt terugbetaald.

Reactie van de melder van de klacht ptr1968

9 maanden geleden - opgelost nadat het probleem hier op internet vermeld stond

Bericht van

9 maanden geleden - Het probleem is opgelost en de klant wordt terugbetaald. Gelieve derhalve de klacht als opgelost te klasseren.

Bericht van

6 maanden geleden - Geachte Voor ons is de klacht afgehandeld, zie reactie van klant hierboven. gelieve derhalve de klacht als opgelost te klasseren. groet Pro Mail/HomeShopper

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Homeshopper in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ptr1968