Klacht: Misleiding

op 11 februari 2016 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Ik ben net 18 geworden en heb keurig zorgtoeslag aangevraagd. Nu blijkt dat er ineens 29,50 van mijn rekening wordt afgeschreven. Ik heb deze incasso gestorneerd. Ik heb geen idee waarom deze incasso is gebeurd en ik heb ook niet een bevestigingsmail ontvangen.
Ook was het mij niet duidelijk dat dit op deze manier zou gaan.
De site is misleidend en onduidelijk.
Vooral het feit dat jonge mensen hier massaal ingeluisd worden, vind ik oneerlijk.
Dat geld heb ik hard nodig voor mijn studie en intussen heb ik nog geen cent aan zorgtoeslag ontvangen.
Gebruik van digi d is voor de meeste 18 jarigen geen probleem, want dat is bij aanvragen van studiebeurs ed ook nodig.

Als er geen eenmalige incasso van mijn rekening wordt gehaald en als ik uitleg krijg over hoe ik de zorgtoeslag ( via de belastingdienst ) wel op de juiste manier kan aanvragen.
Ik voel me enorm belazerd en baal hier erg van.

Joran Winters

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 16:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door JoranW