Klacht: Misleidende website en onterechte aanmaningskosten

op 05 juli 2016 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Dochter van 17 probeert zorgtoeslag aan te vragen en komt op www.zorgtoeslag.nl terecht. Hier staat dat er een “gratis” berekening kan worden aangevraagd. Helaas doorgeklikt en alles ingevuld met alle gevolgen van dien. Kosten uiteindelijk € 29,50. Na weken niets te hebben gehoord van Zorgtoeslag.nl valt er een Aanmaning in de brievenbus. De incasso zou mislukt zijn en ook op de betalingsherinnering is niet gereageerd volgens Zorgtoeslag.nl, nou dat laatste kan kloppen want er is nooit een herinnering door ons ontvangen!!! Maar wel direct aanmaningskosten berekenen!!! ONTERECHT

In principe zijn we pas tevreden als we geheel kosteloos worden gesteld en als deze misleidende website wordt aangepast zodat niet de jeugd (en andere goedwillende mensen ) worden misleid door de puur commerciële activiteiten van Zorgtoeslag.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 07 juli 2016 om 15:07 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door evandenhurk