Klacht: Misleidende website

op 27 december 2017 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

mijn dochter van 17 is in de veronderstelling dat dit een overheidswebsite is, gaan kijken naar haar zorgtoeslag. Ze is zich er niet bewust van dat ze akkoord is gegaan met betaling van € 39,50. Op het moment van incasso had ze niet genoeg geld op haar relening dus de incasso is niet doorgegaan. Nu krijgt ze aanmaningen met dreiging van verhoging.

De website is zodanig opgezet dat ik mij kan voorstellen dat een meisje van 17 jaar zich niet realiseert dat een bedrijf als dit hier onprettige dingen mee kan doen.

Ik heb even gebeld. Een aardige dame vertelt mij dat zij vindt dat er geen reden is om de aanmaningen te stoppen.
Bij navraag blijkt dat hier het bedrijf JSKS administratie & Fiscal Advies bv uit oud-Beijerland achter zit.

Overigens voegt zorgtoeslag.nl en of JSKS niets toe aan het proces van de aanvraag. Alles dat er voor een aanvraag nodig is, kan op de website van de overheid worden ingevuld. zelfs door een 17-jarige

Ik ben niet van plan om mijn dochter te laten betalen. En ik zou graag zien dat
1. Het gedrag van zorgtoeslag.nl en JSKS aan de kaak wordt gesteld, mede gezien de overige klachten hier op klacht.nl
2. Het bedrag wordt kwijtgescholden op basis van misleidende informatievoorziening
3. Mijn dochter niet meer wordt lastig gevallen met dreigberichten

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 07 maart 2018 om 14:15 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Hspuijbroek