Klacht: misleidende verkoopprijs

op 30 januari 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Op de site van Blokker staat een Westmark notenmolen Vista te koop voor 11.90 (incl. 15% korting)
Als ik die wil kopen, krijg ik net vóór het afrekenen een mededeling dat ik een extra bestelling moet plaatsen.
In de winkelwagen word ik aldus gedwongen om voor 15 euro totaal te kopen

In antwoord op mijn mail stelt Blokker: …hanteren wij een minimaal orderbedrag. Dit staat overigens ook in onze voorwaarden
Op mijn vraag waar dit op de bewuste pagina staat, krijg ik helemaal geen antwoord meer

Ik wil de Westmark notenmolen Vista voor de aangeboden prijs van 11.90 (incl. 15% korting) alsnog kunnen kopen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 01 februari 2016 om 10:32 geantwoord

Beste heer/mevrouw Weide,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij begrijpen dat het vervelend is dat u op een minimaal bestelbedrag uit moet komen, alvorens u een bestelling kunt doen.

Dit staat inderdaad aangegeven in de algemene voorwaarden van Blokker. Deze kunt u vinden onderaan de website van Blokker bij het rijtje 'Over Blokker'. Hier staat in dat:

\"Wij proberen bij Blokker onze producten tegen de scherpst mogelijke prijzen aan te bieden. Wij verrekenen, in tegenstelling tot veel andere partijen, onze logistieke en afhandelingskosten voor web-orders niet in de verkoopprijzen van onze producten. Om dit mogelijk te blijven maken hanteren wij een minimaal orderbedrag.\"

Om deze reden kunt u helaas niet het artikel bestellen, mits u het minimale bestelbedrag bereikt.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Blokker Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht 1036051

1 jaar geleden - Autoriteit Consument & Markt : de regels waar ondernemingen zich aan moeten houden Kon de consument er wel op vertrouwen dat de prijs correct was? Dan moeten ondernemers het product wel voor de verkeerd gedrukte prijs aan de klant verkopen. (Besluit prijsaanduiding producten)

Heeft op 01 februari 2016 om 19:18 geantwoord

er is geen oplossing geboden
zie hieronder: Feedback van 1036051

Reactie van de melder van de klacht 1036051

8 maanden geleden - Klik hier om u uit te schrijven voor alle emails van klacht.nl werkt niet werkt helemaal niet

Alle klachten die gemeld zijn door 1036051