Klacht: misleidende verkoop praatjes actua verzekering

op 03 februari 2014 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Bij de actie 21% btw aftrek 2-2-2014 zei de verkoper dat van de getoonde prijs de korting afging. Toen kwam hij op de proppen met een verzekering van 3 jaar a 64,95 . Bij de kasse werd nog eens 9,95 extra berekent voor deze verzekering onder het kopje administratie kosten. Plus dat de getoonde prijs dus al de korting was berekend. Al met al ben ik 120 euro duurder uit en over de extra administratie kosten heeft de verkoper het niet gehad.
Op 3-2 probeer je de klantenservice te bereiken wat dus niet lukt , tot 2 keer 20 min aan de lijn gehangen dus dan maar via de mail opzeggen van deze verzekering .

Annulering van deze verzekering ... en een betere instructie annex opleiding voor de verkopers die geen misleidende info mogen geven.. ik wacht op bericht dus er is nog oplossing

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nathaliea