Klacht: misleidende verkoop

Krista van Putten op 09 december 2021 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Er stond een medewerker van de vriendenloterij voor de deur die mij vertelde dat de mensen die meespelen met de postcodeloterij of de vriendenloterij eenmalig een lot krijgen van de vriendenloterij waar geen kosten aan verbonden zijn.
Er zo ook geen bedrag worden afgeschreven en ik zou niet hoeven opzeggen want dat gaat automatisch, er zitten totaal geen kosten aan verbonden.
Ik zou ook een mail krijgen waar dat in staat.

In de mail die ik ontvangen heb staat het volgende:

Samenvatting van mijn inschrijving

Ik speel mee met 1 lot
Daarmee steun ik BOEi
Cadeau Eenmalig € 15,- cashback per deelnemer

Voorwaarden deelname
Ik machtig de VriendenLoterij tot wederopzegging de inleg per lot van €
14,50 per trekking af te schrijven van bovenvermeld nummer. Er zijn
15 trekkingen per jaar.

Het is mij bekend dat dit geen eenmalige machtiging betreft en dat ik
meespeel zolang ik wil.

Ik kan elk moment telefonisch, per post of via VriendenLoterij.nl opzeggen.
Ik ben minimaal 18 jaar oud en geef toestemming dat de VriendenLoterij bij
mijn bank controleert dat ik 18 jaar of ouder ben.

Ik ga akkoord met het deelnemersreglement. Voor meer informatie:
VriendenLoterij.nl.

V Ik heb kennis genomen van het privacy statement van de VriendenLoterij.
Ik geef toestemming om op het door mij opgegeven e-mailadres de
samenvatting van mijn inschrijving te ontvangen.
V
Het is mij bekend dat ik kan worden gebeld voor service- en
kwaliteitsdoeleinden.
V
Akkoord
Verificatiecode 840039
Gesproken met Sybren
Plaats IJSSELSTEIN UT
Datum 09-12-2021

U snapt dat ik hier absoluut niet blij mee ben, ik vind dit niet kunnen. dit is echt misleiden
Ik heb direct gebeld, eerst 15 minuten in de wacht gestaan, vervolgens werd tijdens het gesprek de verbinding verbroken en werd ik ook niet terug gebeld.
via de chat met iemand gesproken, die konden niets doen, ik moest maar een formulier invullen en een klacht daarbij.

Nu ben ik nog bij machte dit allemaal te regelen, ook al heeft me dit inmiddels een uur gekost, een uur dat ik niet kan werken, wat ik wel aan het doen was, en daarnaast levert het ook nog eens een hoop boosheid en frustratie op.
maar er zijn voldoende mensen, zeker ouderen die hier niet op deze manier op kunnen reageren.

direct opzeggen van deelname, niet meer dit soort verkopers langs de deuren sturen
schadevergoeding voor degene die er allemaal ingetrapt zijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vriendenloterij

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vriendenloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Krista van Putten