Klacht: misleidende site

op 27 september 2016 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Mijn.zoon van 18 wou enkel de zorgtoeslag aanvragen.Hij vult zelf zijn gegevens in en vervolgens
Is het bij toeslagen.nl aangevraagd.

Is het bij toeslagen.nl

houden ze 39,50 van zijn

rekening.Daar hij te weinig
saldo had kwam het geld
terug.

Juli werd hij 18/ eind sept nog steeds geen zorgtoeslag maar wel een brief

van zorgtoeslag.nl dat hij 7,50…erboven.op kreeg als aanmaningskosten
TE TRIEST VOOR WOORDEN.Een student die hoge studiekosten heeft nog geen studiegeld kreeg maar wel al 3 maanden zorgkosten betaald.

Hier mag wel eens wat meer over geschreven worden want op deze manier worden hard werkende burgers de dupe

Ik hoop dat er een eerlijke oplossing komt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

Reactie van de melder van de klacht tallie888

2 maanden geleden - Triest dat toeslagen.nl niet eens iets met de klacht doet. Ik lees overal her en der tig gedupeerde..en dit kan maar allemaal in.ons land. Ben er echt ontzettend boos om..op deze manier gooi ik het geld in de vuilnis.waar werk je nog voor?

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht tallie888

2 maanden geleden - Het verhaal wordt nog spannender..vandaag ontving ik van de belastingdienst een brief. Of wij op de belastingdienst het rekeningnummer van mijn zoon willen doorgeven. Wat ook weer 15 werkdagen gaat duren voordat we bericht krijgen. Dus we zijn al vanaf juli aan het wachten op zorgtoeslag....inmiddels heeft mijn zoon al 3 maanden zorg betaald...maar nog geen zorgtoeslag terug gekregen. Dus krom door de bocht ik betaal voor een site die zogenaamd voor mij aanvraagd om zorgtoeslag terug te krijgen. maar uiteindelijk moet ik het zelf oplossen. Ik ben benieuwd of ik nu korting krijg. Zucht wat ben ik hier boos over.... We moeten de eindjes aan elkaar knopen en je mag betalen voor geen goede service....

Alle klachten die gemeld zijn door tallie888